Montáže audia a odhlučnění

Mercedes-benz V-Class - Dodělání Apple Carplay a Android auto

Mercedes-Benz V-class není ta nejlevnější dodávka pro převoz více osob a i přes to k nám jezdí poměrně zánovní vozidla, které potřebují buď vozidlo odhlučnit, nebo vylepši zvuk ale taky i proto aby na originálním autorádiu mohli sledovat navigaci typu Google maps nebo Waze, které lze spustit díky funkcím Apple Carplay nebo ekvivalent u androidu Android auto.

My se umíme napojit na originální obrazovku a díky dodatečnému vstupu USB lze připojit mobil který se bude dobíjet ale zároveň spustit i výše uvedené funkce. Toto zařízení nenarušuje žádnou elektroinstalaci ve vozidle a využívá kdy je potřeba pouze obrazovku originálního rádia. Díky tomuto rozšířená nyní lze mít u plnohodnotné autorádio s již v dnešní době standardem.

Fotografie z průběhu montáže

Použitý materiál při montáži

Produkt Množství Cena Celkem
NF odrušovací filtr JACK NF odrušovací filtr JACK 1 ks 350 Kč 350 Kč
USB prodlužovací kabel s držákem USB prodlužovací kabel s držákem 1 ks 250 Kč 250 Kč
Apple CarPlay & Android auto do Mercedes-Benz s NTG5.0/5.1 Apple CarPlay & Android auto do Mercedes-Benz s NTG5.0/5.1 1 ks 15 990 Kč 15 990 Kč
Časová náročnost: 4 hodiny
Celková cena 16 590 Kč

Podobné montáže

Mercedes-Benz V-Class - kompletní odhlučnění v max. rozsahu

Mercedes-Benz V -Class za nás je jedna z nejhezčích VAN vozidel na trhu ale bohužel kvalita provedení auta je podprůměrná a proto ve vozidle vržou plasty, vytváří se větší hluk než by se od Mercedesu očekával. Proto V-Class je jedna z nejčastějších dodávek, kterou vídáme na naší dílně na odhlučnění.

Střecha

Po té co jsme rozebrali kompletně celé vozidlo se začalo odhlučňovat střecha a to jako vždy dvěma vrstvy. Pro to abychom zamezili vlnění plechu, které při vyšších rychlostech vytváří určitý rušivý element ve voze, který pocitově však se nezdá že jde od střechy. Jednoduché přirovnání tohoto hluku je vzít kus tenkého plechu do rukou a zatřepat s tím a to je to co právě vytváří střecha ve vozech VAN, jelikož je to největší rezonanční plocha ve voze s velice tenkým plechem a minimálním odhlučněním. Proto díky antivibračnímu materiálu StP Black Gold se zamezí vibrace plechu a druha vrstva akustické pěny StP Biplast 10 která brání šíření hluku který částečně vznikne a tím pohlcuje různé šumy. Pokud vidíme že nějaké plastové prvky mohou rezonovat nebo vrzat olepujeme je speciální páskou StP Madeline.

Podlaha

Podlaha je bohužel u těchto vozidel poměrně velký problém a v často při odhlučnění se jedná o milimetry aby vše pasovalo jak má a proto kompletně celou podlahu častou odhlučňujeme pouze antivibračním materiálem, jelikož pokud se na podlahu dá druhá vrstva, je obrovská pravděpodobnost že místy plasty nemusí pasovat. Trochu lepší situace je v kabinovém prostoru řidiče, kde podlahu a podběhy lze odhlučnit opět dvěma vrstvy a to jak antivibračním materiálem StP Black Gold, tak i akustickou 4mm pěnou StP Blackton.

Podběhy

U podběhu standardně zamezujeme nárazům a šířením vibracím karoserie velice účinným materiálem StP Bomb Aero o tlouštce 4.2mm. Pokud vozidlo má i plastové podběhy, což z pravidla jsou ve většině případech jen ty přední, odhlučňujeme taktéž antvibračním materiálem aby nebyly slyšet kamínky, písek, sůl v zimě apod. Porot abychom vytvořili nějaký akustický polštář mezí antivibračními materiály používáme speciální akustický amteriál který nenasakuje vodu ani oleje a proto je v podběhách na prosto bezpečný.

V případě zadních podběhů, se jedná o odhlučnění pouze kovové části antivibračním materiálem opět Bombe a jako druhou vrstvou voděodolný Neoprene. Výhodou zadních podběhů je, že prostor pro odhlučnění je obrovský. Samotné kryty podběhů neodhlučňujeme jelikož se jedná o jakýsi látkový kryt.

Dveře a bočnice

Z pravidla dveře odhlučňujeme třemi vrstvami a to z důvodu pro menší průnik hluku do interiéru vozidla ale taky i po odhlučnění dveří se zlepší akustické vlastnosti reproduktorů a zanikají rezonance a vibrace plastů a basy se lépe rozléhají. Proto to abych zpevnili konstrukci dveří na vnější část plechu aplikujeme antivibrační materiál StP Black Gold a na vnitřní plechy neboli konstrukci dveří o něco tenčí ekvivalent StP Black Silver. Veškeré tapce a plasty s olepují speciální akustickou pěnou a tím brání jak rezonancím tak i šíření a průniku hluku jako takového.

Mezimotorový prostor

U V-Class je kapota poměrně malá a proto odhlučnění nedává prakticky smysl ale i tak pár malých kousků antovorbačního materiálu na kapotu aplikujeme vč termoakustického Neoprenu. Mezimotorový prostor však nabízí větší plochu k odhlučnění a proto se zde aplikuje poměrně dost antivibračního materiálu StP Black Gold a místy i akustický Neoprene 10, který nevsakuje vodu.

Po kompletním odhlučnění toto auto razantně ztichne a nešíří se hluk ve voze jako předtím, auto je o dost bytelnější a proto nepůsobí jak plechovka přejezdech kolejí, řízení po kostkách a samozřejmě i díky odhlučnění nevržou tolik plasty plus je znatelné zlepšení i akustických vlastnosti reproduktorů. Dále jako maličkost byla i montáž záznamové kamery pro bezpečný záznam děje na pozemní komunikaci.

Fotografie z průběhu montáže

Použitý materiál při montáži

Produkt Množství Cena Celkem
Neoprene 10 Neoprene 10 6 ks 290 Kč 1 740 Kč
Neoprene 3 Neoprene 3 3 ks 180 Kč 540 Kč
Palubní kamera do auta Neoline X72 Palubní kamera do auta Neoline X72 1 ks 3 540 Kč 3 540 Kč
Pracovní MICRO pojistka 10A Pracovní MICRO pojistka 10A 2 ks 20 Kč 40 Kč
STP Biplast 10 STP Biplast 10 54 ks 180 Kč 9 720 Kč
STP Black Gold STP Black Gold 72 ks 120 Kč 8 640 Kč
STP Black Silver STP Black Silver 15 ks 90 Kč 1 350 Kč
STP Blackton 4 STP Blackton 4 4 ks 120 Kč 480 Kč
STP Bomb Aero STP Bomb Aero 8 ks 350 Kč 2 800 Kč
STP Madeline páska STP Madeline páska 6 ks 30 Kč 180 Kč
Zásuvka do auta 12V Zásuvka do auta 12V 2 ks 200 Kč 400 Kč
Časová náročnost: 35 hodiny
Celková cena 50 605Kč

Potřebujete odhlučnit váš automobil, ale nevíte si rady, které části automobilu odhlučnit, nebo potřebujete odhlučnit automobil jinak než v případě této montáže? Právě kvůli tomu jsme pro Vás připravili náš vlastní konfigurátor odhlučnění. Ve kterém si zvolíte části automobilu, které si přejete odhlučnit, případně si pročtete proč se vybranou část vyplatí odhlučnit nebo naopak.

zobrazit konfigurátor

Podobné montáže

Mercedes-benz GLA - Rozšíření o Carplay a Android auto vč couvací kamery

Tento Mercedes GLA bohužel neměl couvací kameru, kterou zákazník v tomto vozidle potřeboval. Na přání jsme domontovali couvací kamerku a abychom to propojili s originálním displjeme se zabudovalo i rozšíření Carplay a Android auto, které má i externí AV vstup pro couvací kameru. Díky kombinacím těchto dvou věci se ve voze o dost pohodlnějí parkuje a couvá a díky Carplay a Android auto již nemusí zákazník mít na držaku telefon aby mohl sledovat navigaci, naní se Waze nebo Google maps zobrazuje v originálním autorádiu aniž by se samotné autorádio muselo měnit.

Fotografie z průběhu montáže

Použitý materiál při montáži

Produkt Množství Cena Celkem
Univerzální zadní / přední parkovací kamera Univerzální zadní / přední parkovací kamera 1 ks 1 990 Kč 1 990 Kč
Apple CarPlay & Android auto do Mercedes-Benz s NTG5.0/5.1 Apple CarPlay & Android auto do Mercedes-Benz s NTG5.0/5.1 1 ks 15 990 Kč 15 990 Kč
Časová náročnost: 8 hodiny
Celková cena 22 820Kč

Podobné montáže

Mercedes-benz Vito - Kompletní odhlučnění

Jedno z nejčastějších vozidel na odhlučnění je právě Mercdes-benz třídy V nebo Vito, které jsou dělané na stejné bázi. Bohužel i přes to že za toto vozidlo zákazník nechá obrovské peníze, a za V-class až 2x více, tak komfort ve voze není takový jaký člověk očekává. Proto se i toto auto třídy Vito se muselo odhlučnit, jelikož zde se používá logicky ještě méně tlumicch amteriálu než ve voze V-clas. Odhlučnili jsme kompletně podlahu, dveře a bočnice auta, proto aby od vozovky vozidlo více ztichlo. Proto abychom zpevnili celou plochu podlahy, jsme použili speciální antivibrační materiál značky StP verze Black Gold o tlouštce 2.3 mm, který po aplikaci méně šíří vibrace ve vozidle a tomu zabranuje i hluku který se vytváří. Díky kolejnicim a minimálnímu místu, se druha vrstva aplikovala pouze na přední část ( kabina ), kde se jako akusticky materiál použil StP Blackton 4mm. Pojizdné dveře a bočnice jsme odhlučnili taktéž vnější plechy antivibračním materiálem aby nevytvářeli hluk kmitáním a jako druhou vrstvu jsou použili akustickou pěnu, která nesaje vodu ani oleje. Veškeré plastové části jako jsou tapce a čalounění se odizolovali akustickou pěnou a speciální páskou proti vrzání plastů. Podběhy z venku jsme odhlučnili jako první vrstvou antivibrační hmotou, na kteoru se palikovala i akustická pěna Neoprene která nenasakuje vodu a plastové podběhy se odhlučnili taktéž antivibračním amteriálem aby nešířili hluk při jízdě od kamínků, písku, soli apod. Pro zlepšení zvuku jsme zvolili klasické komponentní reproduktory značky MTX. Díky výměně repro a vytlumení tapce, se zvuk za malé peníze zlepšil a začla být poslouchatelný.

Fotografie z průběhu montáže

Použitý materiál při montáži

Produkt Množství Cena Celkem
Adaptéry k reproduktorovému konektoru Mercedes Adaptéry k reproduktorovému konektoru Mercedes 1 ks 120 Kč 120 Kč
Anténní adaptér-napájení FAKRA-DIN Anténní adaptér-napájení FAKRA-DIN 1 ks 200 Kč 200 Kč
MDF podložky 165mm - Nissan Almera, Juke, Micra, Note, Primera, Qashqai, Tiida MDF podložky 165mm - Nissan Almera, Juke, Micra, Note, Primera, Qashqai, Tiida 1 ks 379 Kč 379 Kč
Neoprene 10 Neoprene 10 2 ks 290 Kč 580 Kč
Neoprene 3 Neoprene 3 3 ks 180 Kč 540 Kč
Reproduktory MTX Audio TR65S Reproduktory MTX Audio TR65S 1 ks 1 790 Kč 1 790 Kč
STP Biplast 10 STP Biplast 10 16 ks 180 Kč 2 880 Kč
STP Black Gold STP Black Gold 51 ks 120 Kč 6 120 Kč
STP Black Silver STP Black Silver 7 ks 90 Kč 630 Kč
STP Blackton 4 STP Blackton 4 14 ks 120 Kč 1 680 Kč
STP Madeline páska STP Madeline páska 4 ks 30 Kč 120 Kč
USB prodlužovací kabel s držákem USB prodlužovací kabel s držákem 1 ks 250 Kč 250 Kč
Časová náročnost: 23 hodiny
Celková cena 29 204Kč

Potřebujete odhlučnit váš automobil, ale nevíte si rady, které části automobilu odhlučnit, nebo potřebujete odhlučnit automobil jinak než v případě této montáže? Právě kvůli tomu jsme pro Vás připravili náš vlastní konfigurátor odhlučnění. Ve kterém si zvolíte části automobilu, které si přejete odhlučnit, případně si pročtete proč se vybranou část vyplatí odhlučnit nebo naopak.

zobrazit konfigurátor

Podobné montáže

Toyota Corolla - Odhlučnění podlahy a kufru

Toyota Corolla je jedna z těch hlučnějších vozidel ve své třídě. Bohužel se to dá odůvodnit její pořizovací cenou. Proto občas zákazníci, kterí si tyto auta pořizují již rovnou počítají s tím, že budou muset vnést nějaké úpravy pro vyšší komfort v tomto vozidle. Zákazník s tímto autem se rozhodl pro kompletní odhlučnění podlahy a kufru aby maximálně zabránil průniku hluku od vozovky, který ho v tuhle chívli trápil nejvíce. Jako základ odhlučnění jakéhokoliv vozidla je samozřejmě antivibrační materiál. V našem případě je to StP Black Gold o tlouštce 2.3 mm. Antvibrační amteriál díky svému složení krásně utlumuje vibrace, které jsou způosbené provozem po dilnicích a tím méně rozvibrovává karoserii auta, která následně méně vytváří provozní hluk. Proto abychom snížili úroven akustického hluku, jako druhou vrstvou se aplikuje speciálně ztlačený aksutický materiál StP Blackton o tlouštce 4mm. A vzhledme k tomu že v tomto vozidle máme slušný prostor mezi kobercem a samotnou karoserii, bez problému se aplikovala i třetí vrstva prothlukového materiálu, který odráží hluk zpět a tím brání maximálně hluky aby se dostal do interiéru auta a to až o 30db v rozsahu 100-3150Hz.

Fotografie z průběhu montáže

Použitý materiál při montáži

Produkt Množství Cena Celkem
STP Biplast 10 STP Biplast 10 3 ks 180 Kč 540 Kč
STP Black Gold STP Black Gold 32 ks 120 Kč 3 840 Kč
STP Blackton 4 STP Blackton 4 30 ks 110 Kč 3 300 Kč
STP Noise Block STP Noise Block 21 ks 129 Kč 2 709 Kč
Časová náročnost: 14 hodiny
Celková cena 18 859Kč

Potřebujete odhlučnit váš automobil, ale nevíte si rady, které části automobilu odhlučnit, nebo potřebujete odhlučnit automobil jinak než v případě této montáže? Právě kvůli tomu jsme pro Vás připravili náš vlastní konfigurátor odhlučnění. Ve kterém si zvolíte části automobilu, které si přejete odhlučnit, případně si pročtete proč se vybranou část vyplatí odhlučnit nebo naopak.

zobrazit konfigurátor

Podobné montáže

Volvo V90 - Odhlučnění podlahy, kufru a podběhů

Tento zákazník zcela jistě není první ani poslední, kdo si poslední dobou stěžuje na kvalitu odhlučnění ve svém Volvu. Původ problému je zjevně úplně stejný jako u všech ostatních automobilek – musí se šetřit na materiálu, snižovat hmotnost aut a zavádět jiné podobné restrikce, které zpravidla vedou ke snížení jízdního komfortu. V tomto případě jsme se společně se zákazníkem rozhodli pro odhlučnění kompletně celé podlahy, kufru a podběhů.

Pro snížení hluku od vozovky jsme v tomto případě odhlučnili podlahu pouze ve dvou vrstvách, a to z toho důvodu, že je koberec u Volva poměrně tlustý. Místy jsme měli problém s jeho vrácením na původní místo i u těchto dvou vrstev, ale naši šikovní technici si s tím nakonec naštěstí poradili. Abychom zpevnili podlahu a zabránili tak šíření vibrací od vozovky, použili jsme jako základní vrstvu antivibrační materiál StP Black Gold o tloušťce 2,3 mm. Vrstvu akustickou pak tvořil materiál o tloušťce 4,0 mm StP Blackton, který se aplikoval na antivibrační Black Gold.

Následoval kufr, jenž jsme odhlučnili víceméně stejným způsobem. S tím rozdílem, že se vnitřní část podběhu odhlučnila taktéž materiálem StP Black Gold, ale jako druhou vrstvu jsme použili nadýchanější pěnu StP Biplast o tloušťce 10 mm, která díky svému složení redukuje šíření generovaného hluku dovnitř auta a tvoří akustický polštář mezi karoserií a kobercem spolu s dalšími plasty.

Podběhy již klasicky odhlučňujeme speciálním antivibračním materiálem s perfektním akustickým ztrátovým činitelem StP Bomb Aero o tloušťce 4,2 mm. Aplikujeme jej na kovovou část karoserie. Na plastové podběhy dáváme jako první vrstvu StP Black Silver, abychom zabránili šíření nežádoucích zvuků způsobovaných kamínky nebo solí. Na něj pak aplikujeme akustický materiál Neoprene, který vytváří akustický polštář mezí plastovým podběhem a kovovou konstrukci vozidla.

Fotografie z průběhu montáže

Materiál použitý při montáži

Produkt Množství Cena Celkem
Neoprene 3 Neoprene 3 3 ks 180 Kč 540 Kč
STP Biplast 10 STP Biplast 10 8 ks 180 Kč 1 440 Kč
STP Black Gold STP Black Gold 31 ks 120 Kč 3 720 Kč
STP Black Silver STP Black Silver 5 ks 90 Kč 450 Kč
STP Blackton 4 STP Blackton 4 24 ks 110 Kč 2 640 Kč
STP Bomb Aero STP Bomb Aero 4 ks 350 Kč 1 400 Kč
Časová náročnost: 21 hodiny
Celková cena 22 895Kč

Potřebujete odhlučnit váš automobil, ale nevíte si rady, které části automobilu odhlučnit, nebo potřebujete odhlučnit automobil jinak než v případě této montáže? Právě kvůli tomu jsme pro Vás připravili náš vlastní konfigurátor odhlučnění. Ve kterém si zvolíte části automobilu, které si přejete odhlučnit, případně si pročtete proč se vybranou část vyplatí odhlučnit nebo naopak.

zobrazit konfigurátor

Podobné montáže

VW T-Roc R - High-end ozvučení a předělání Beats

Příplatkový audio systém ve výbavě bohužel ještě neznamená, že se jedná o onu koncertní síň, na kterou výrobci lákají v katalozích zákazníky. Ti si pak za velké peníze pořizují hudební odpad. Stejně jako Canton u Škodovek ani Beats audio ve Volkswagenech není žádnou hitparádou. Proto tento v ČR vůbec první VW T-Roc R s výkonem 300 kW prakticky ihned po opuštění autosalonu dorazil k nám na vylepšení hudby.

Prvním a nejdůležitějším krokem bylo překódování jednotky. Důvod překódování je jednoduchý – jelikož je audio systém Beats řízený externím zesilovačem pod sedačkou řidiče a s hlavní jednotkou komunikuje skrz optický kabel, museli jsme "říct" autorádiu, že již nemá komunikovat skrz optiku, ale posílat výstupní signály analogově, jako kdyby tam optika nebyla. Díky našemu externímu partnerovi jsme hl. jednotku odkódovali a získali tak dobrý základ pro ozvučení.

Jakmile bylo autorádio připravené pro zvučení, přistoupili jsme k montáži reproduktorů do dveří. Do předních jsme zvolili high-endové reproduktory značky Helix, kde byly výškový a středobasový reproduktor samozřejmě zvlášť (komponentní). Přední dveře se zapojily do aktivu, což v praxi znamená, že se výškové reproduktory napojily na zesilovač zvlášť od středobasového. Standardně se výškový reproduktor zapojuje přes výhybku společně se středobasem. V tuto chvíli jsme tedy využili 4 kanály na našem špičkovém zesilovači značky Match s DSP procesorem. Zadní dveře bohužel možnost montáže komponentních reproduktorů neměly, vzhledem k čemuž jsme zvolili špičkové koaxiální reproduktory taktéž značky Helix, které zahrály opravdu velkou hitparádu.

Pokud se do auta montují nové reproduktory, tak je odhlučnění dveří alfou a omegou pro maximální kvalitu jejich znění. V tomto konkrétním případě jsme dveře vytlumili standardním způsobem – na vnitřní i vnější plech jsme aplikovali antivibrační materiál. Samotný tapec jsme odhlučnili akustickou pěnou a místa, která mohla potenciálně rezonovat, jsme olepili speciální páskou Madeline.

Aby auto nestrádalo ani z hlediska basů, zvolila se varianta aktivního subwooferu do rezervního kola, aniž by samotné kolo muselo pryč. Toto řešení je nejoptimálnější, pokud chceme skvělé basy, ale současně nechceme, aby byl subwoofer vidět a aby v kufru nějak překážel. Samotný subwoofer je dělaný z velice pevné slitiny, zatímco průměr basáku činí 28 cm. Díky této kombinaci a pevnému upevnění dokáže tento subwoofer rozeznít basovou složku v opravdu každém vozidle. Nesmíme navíc zapomínat na to, že v přední části auta máme velice kvalitní středobasové repro, které také umějí pěkně zabasovat.

V rámci ozvučovacích prací podobného charakteru nesmí chybět ani zesilovač. Pokud však chceme dosáhnout opravdové kvality a čistého zvuku, musíme buď zvolit zesilovač, který bude regulován DSP procesorem, nebo zvolit opravdu špičku v oboru – zesilovač s DSP procesorem v jednom, což je zařízení značky Match. Díky osmikanálovému zesilovači jsme krásně zvýšili výkon reproduktorů a využili jejich potenciál naplno. Nakonec jsme díky časovým korekcím, nastavením fázi a úpravou ekvalizéru dotáhli výkon nového audio systému k maximální spokojenosti našeho zákazníka.

Fotografie z průběhu montáže

Materiál použitý při montáži

Produkt Množství Cena Celkem
Adaptéry k reproduktorovému konektoru Seat, Škoda, VW Adaptéry k reproduktorovému konektoru Seat, Škoda, VW 2 ks 80 Kč 160 Kč
Audio System napájecí kabel 10 qmm - černý Audio System napájecí kabel 10 qmm - černý 3 ks 69 Kč 207 Kč
Audio System napájecí kabel 10 qmm - červený Audio System napájecí kabel 10 qmm - červený 9 ks 69 Kč 621 Kč
Audio System reproduktorový kabel 2 x 1,5 qmm Audio System reproduktorový kabel 2 x 1,5 qmm 3 ks 35 Kč 105 Kč
Audio System signálový kabel Z-EVO 3,0 Audio System signálový kabel Z-EVO 3,0 1 ks 390 Kč 390 Kč
Zesilovač Match PP 86DSP Zesilovač Match PP 86DSP 1 ks 17 990 Kč 17 990 Kč
MDF podložky 165/18 MDF podložky 165/18 2 ks 119 Kč 238 Kč
Pojistkové pouzdro 1 pojistka 40A Pojistkové pouzdro 1 pojistka 40A 2 ks 95 Kč 190 Kč
Reproduktory Helix P62C Reproduktory Helix P62C 1 ks 7 990 Kč 7 990 Kč
Reproduktory Helix S6X Reproduktory Helix S6X 1 ks 4 990 Kč 4 990 Kč
STP Biplast 10 STP Biplast 10 13 ks 180 Kč 2 340 Kč
STP Black Gold STP Black Gold 13 ks 120 Kč 1 560 Kč
STP Black Silver STP Black Silver 12 ks 90 Kč 1 080 Kč
STP Madeline páska STP Madeline páska 4 ks 30 Kč 120 Kč
Subwoofer v boxu ESX V1100A Subwoofer v boxu ESX V1100A 1 ks 8 990 Kč 8 990 Kč
Více práce - 60min Více práce - 60min 1 ks 600 Kč 600 Kč
Časová náročnost: 41 hodiny
Celková cena 72 376Kč

Podobné montáže

VW Multivan 6.1 - Montáž reproduktorů a odhlučnění dveří

Jelikož jsou VW Multivany stavěny na podvozku a kompletní konstrukci modelu VW Transporter, což je pracovní dodávka, tak i navzdory vyšší třídě Multivanu platí, že se některé věci prostě neřeší. Bohužel mezi ně patří také odhlučnění a audio výbava vozu. Zákazník se na nás obrátil s tím, že by chtěl zlepšit poslech hudby a alespoň částečně odhlučnit posuvné dveře.

Do tohoto auta jsme zvolili lepší reproduktory značky Audio System s membránou středobasu 20 cm, což nám zajistilo lepší basovou složku a díky citlivosti 3 Ohm také kvalitnější zvuk. Jediné štěstí je, že autorádia ve VW nebo Škoda mají poměrně kvalitní zvukové signály na výstupu, a proto i pouhá výměna razantně zlepší hudební zážitek.

Abychom dosáhli maxima, museli jsme dveře odhlučnit opravdu řádně. Nejdříve jsme se pustili do vnějšího plechu dveří, který jsme vytlumili silným antivibračním materiálem značky StP Black Gold s tloušťkou 2,3 mm. Poté jsme ošetřili vnitřní plech, na který jsme použili StP Black Silver 2,0 mm. Dveře jsme tím řádně zpevnili. Abychom zabránili rezonancím, částečně jsme vytlumili plastové tapce dveří taktéž materiálem StP Black Silver, na který jsme aplikovali akustickou pěnu StP Biplast 10. Okraje tapce jsme ještě polepili speciální páskou Madeline, aby se plast nedotýkal kovu.

Fotografie z průběhu montáže

Materiál použitý při montáži

Produkt Množství Cena Celkem
Adaptéry k reproduktorovému konektoru Seat, Škoda, VW Adaptéry k reproduktorovému konektoru Seat, Škoda, VW 1 ks 80 Kč 80 Kč
Audio System R 200 EM EVO Audio System R 200 EM EVO 1 ks 4 790 Kč 4 790 Kč
Audio System reproduktorový kabel 2 x 1,5 qmm Audio System reproduktorový kabel 2 x 1,5 qmm 2 ks 35 Kč 70 Kč
MDF podložky Volkswagen Golf V, Touran, Transporter T5 MDF podložky Volkswagen Golf V, Touran, Transporter T5 1 ks 359 Kč 359 Kč
Neoprene 10 Neoprene 10 1 ks 290 Kč 290 Kč
STP Biplast 10 STP Biplast 10 10 ks 180 Kč 1 800 Kč
STP Biplast 5 STP Biplast 5 4 ks 120 Kč 480 Kč
STP Black Gold STP Black Gold 5 ks 120 Kč 600 Kč
STP Black Silver STP Black Silver 7 ks 90 Kč 630 Kč
STP Madeline páska STP Madeline páska 4 ks 30 Kč 120 Kč
Časová náročnost: 7 hodiny
Celková cena 13 454Kč

Podobné montáže

VW Passat B8 - Kompletní odhlučnění auta

Pokud si kupujete drahé nebo středně drahé vozidlo, jako například tento VW Passat B8, tak bohužel nemáte vůbec žádnou jistotu, že za tu cenu dostanete vůz schopný tiché a nerušivé jízdy po dálnici ve vyšších rychlostech. Stejně tak nevíte, jestli dveře vozu nebudou rezonovat při poslechu vaší oblíbené hudby. Pravdou je, že je VW Passat B8 stejně jako Škoda Superb III na svou třídu poměrně hlučným vozidlem, vzhledem k čemuž tyto auta poměrně často vídáme na naší montážní dílně. Jelikož tento vůz z hlediska určitých parametrů pohodlí zákazníkovi absolutně nevyhovoval, obrátil se na nás s prosbou o kompletní odhlučnění.

Abychom zabránili rezonancím dveří, odhlučnili jsme všechny dveře jak antivibračním materiálem, tak akustickou pěnou. Jako první vrstvu jsme použili antivibrační materiál StP Black Gold, kterým jsme ošetřili vnější plech dveří. Pro další zpevnění jejich konstrukce jsme na jejich vnitřní plech aplikovali další antivibrační vrstvu, a to StP Black Silver. Abychom zabránili rezonancím, olepili jsme tapecírunk dveří speciální akustickou pěnou s vysokou účinností. Zároveň jsme také prostřednictvím speciální pásky Madeline olepili určité plastové prvky tapece, abychom je oddělili od kovu.

Podlahu jsme v tomto případě odhlučnili dvěma vrstvami materiálu, a to z toho důvodu, že gumová pěna koberce byla příliš tlustá. I pouze se dvěma vrstvami se koberec vracel na své místo velice obtížně. Jako první vrstvu jsme použili opět antivibrační materiál StP Black Gold, zatímco druhou vrstvu tvoří StP Blackton. Kufr vozidla jsme odhlučnili podobným způsobem, s tím rozdílem, že jsme na jeho dně objevili trochu vody. Z tohoto důvodu jsme jako druhou vrstvu zvolili materiál Neoprene. U bočnic a vnitřních podběhů jsme jako druhou vrstvu aplikovali populární pěnu StP Biplast 10, která brání šíření hluku dál ve voze.

Navzdory tomu, že se obzvláště u kombíků jedná o velmi velkou rezonanční plochou, byla střecha u tohoto vozu z výroby odhlučněna pouze nějakým kartonem přilepeným lepidlem. Našim úkolem proto bylo odstranit originální pseudo odhlučnění a aplikovat jednu vrstvu plnohodnotného antivibračního materiálu StP Black Gold 2,3 mm, na kterou jsme nalepili akustický materiál StP Biplast 10, Díky tomu se střecha vozu odhlučnila maximálně efektivním způsobem.

Fotografie z průběhu montáže

Materiál použitý při montáži

Produkt Množství Cena Celkem
Neoprene 3 Neoprene 3 5 ks 180 Kč 900 Kč
Neoprene 6 Neoprene 6 3 ks 240 Kč 720 Kč
STP Biplast 10 STP Biplast 10 32 ks 180 Kč 5 760 Kč
STP Black Gold STP Black Gold 63 ks 120 Kč 7 560 Kč
STP Black Silver STP Black Silver 17 ks 90 Kč 1 530 Kč
STP Blackton 4 STP Blackton 4 16 ks 110 Kč 1 760 Kč
STP Madeline páska STP Madeline páska 7 ks 30 Kč 210 Kč
STP Noise Block STP Noise Block 2 ks 129 Kč 258 Kč
  Sleva 1 ks 4873 Kč 4 873 Kč
Časová náročnost: 35 hodiny
Celková cena 35 000 Kč

Potřebujete odhlučnit váš automobil, ale nevíte si rady, které části automobilu odhlučnit, nebo potřebujete odhlučnit automobil jinak než v případě této montáže? Právě kvůli tomu jsme pro Vás připravili náš vlastní konfigurátor odhlučnění. Ve kterém si zvolíte části automobilu, které si přejete odhlučnit, případně si pročtete proč se vybranou část vyplatí odhlučnit nebo naopak.

zobrazit konfigurátor

Podobné montáže

VW Transporter T6 - Kompletní odhlučnění auta a montáž kamery

Pro zvýšení jízdního komfortu jsme tuto úplně novou dodávku VW Transporter T6 kompletně odhlučnili. Pro pohodlnější couvání jsme do ní také namontovali couvací kameru, která se sepne vždy při zařazení zpátečky ve zpětném zrcátku zobrazí dění za vozem.

Abychom zamezili vibracím od motoru a snížili hluk dieselu, provedli jsme odhlučnění kapoty, třebaže tento prostor není u tohoto modelu nikterak velký. Antivibrační materiály značky StP jsme aplikovali také do mezimotorového prostoru.

Podlahu jsme v tomto voze odhlučnili dvěma vrstvami. První je tvořena antivibračním materiálem StP Black Gold 2,3 mm, zatímco jako druhou jsme použili akustickou stlačenou pěnu StP Blackton 4. V rámci odhlučnění dveří jsme postupovali standardním způsobem, kdy jsme použili celkem tři vrstvy materiálu, z toho dvě antivibrační, které šly na vnitřní a vnější plechy dveří. Tapecírunky jsme museli olepit akustickou pěnou StP Biplast 10. K potlačení vrzání, styku různých plastů s kovem apod. používáme speciální pásku Madeline, která je při odhlučňování perfektním pomocníkem.

Úpravy se v tomto případě bohužel neobešly bez odhlučnění střechy, kde nebyla ani trocha antivibračního materiálu. Střechu standardně odhlučňujeme dvěma vrstvami, kdy jako základ používáme antivibrační materiál StP Black Gold 2,3 mm, zatímco druhou vrstvu tvoří StP Biplast 10, což je akustická pěna zabraňující šíření hluku.

Nakonec došlo i na podběhy, které jsme v tomto případě stejně jako u většiny vozů odhlučnili speciálním antivibračním materiálem StP Bomb Aero o tloušťce 4,2 mm, který se aplikoval na železnou konstrukci auta pro maximální potlačení vibrací a minimalizaci působení vozovky na karoserii auta. Na StP Bomb Aero jsme nalepili materiál, který nenasakuje ani vodu, ani oleje, ale působí jako akustický materiál. Jednalo se o Neoprene. Plastové podběhy jsme vytlumili antivibračním materiálem o tloušťce 2,0 mm, a to StP Black Silver, který pomáhá tlumit nárazy kamínků, písku, soli atd. do auta.

Fotografie z průběhu montáže

Materiál použitý při montáži

Produkt Množství Cena Celkem
Neoprene 10 Neoprene 10 4 ks 290 Kč 1 160 Kč
Neoprene 3 Neoprene 3 2 ks 180 Kč 360 Kč
STP Biplast 10 STP Biplast 10 45 ks 180 Kč 8 100 Kč
STP Black Gold STP Black Gold 73 ks 120 Kč 8 760 Kč
STP Black Silver STP Black Silver 14 ks 90 Kč 1 260 Kč
STP Blackton 4 STP Blackton 4 34 ks 110 Kč 3 740 Kč
STP Bomb Aero STP Bomb Aero 5 ks 350 Kč 1 750 Kč
STP Madeline páska STP Madeline páska 4 ks 30 Kč 120 Kč
STP Noise Block STP Noise Block 3 ks 129 Kč 387 Kč
Univerzální zadní / přední parkovací kamera Univerzální zadní / přední parkovací kamera 1 ks 1 990 Kč 1 990 Kč
RNF21 odrušovací filtr 20A RNF21 odrušovací filtr 20A 1 ks 290 Kč 290 Kč
Pracovní MICRO pojistka 10A Pracovní MICRO pojistka 10A 1 ks 20 Kč 20 Kč
Monitor v zrcátku Audi, VW Monitor v zrcátku Audi, VW 1 ks 4 590 Kč 4 590 Kč
Časová náročnost: 41 hodiny
Celková cena 49 970Kč

Potřebujete odhlučnit váš automobil, ale nevíte si rady, které části automobilu odhlučnit, nebo potřebujete odhlučnit automobil jinak než v případě této montáže? Právě kvůli tomu jsme pro Vás připravili náš vlastní konfigurátor odhlučnění. Ve kterém si zvolíte části automobilu, které si přejete odhlučnit, případně si pročtete proč se vybranou část vyplatí odhlučnit nebo naopak.

zobrazit konfigurátor

Podobné montáže