Vrácení zboží

Jak postupovat při reklamaci zboží ? 

 

1. Zboží řádně zabalte do kartonové krabice, která musí být pořádně vyztužená z každé strany pro zabranění posunu zboží v krabici. Za obsah zásilky, stejně tak jako za poškození zboží, pokud k tomu dojde v průběhu přepravy do našeho servisního střediska, společnost 2din.cz ( TORI wholesaler s.r.o. ) neručí a to z důvodu nemožnosti zkontrolování obsahu zásilky před odesláním resp. nedostatečného zabalení reklamovaného zboží a proto veškerou zoodpovědnost nese odesílatel zboží. Na vzniklou škodu během dopravy se záruka nevztahuje, pojistné udalosti zboží s přepravci naše společnost neřeší. Pokud se jedná o velmi viditelné poškození balíku při předání, zboží nepřebíráme.

2. Zašlete zboží na adresu 2din.cz, U Elektry 886/2e, Praha 198 00 - Hloubětín. Pokud zboží bude zasláno na jinou adresu ( např. sídlo společnosti které je uvedeno na faktuře ), zásilka nebude doručená a vrátí se zpět odesílateli!

 

Podmínky vrácení zboží 

1. Pokud se jedná o odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě a zboží je nepoškozené, uveďte číslo účtu kam zašleme zpět finanční prostředky.
2. Pokud se jedná o vracení zboží do 40ti dnů, musí být zboží v původním stavu bez poškození krabice ani samotného výrobku. Jestli se bude jednat o použité zboží, lze zboží taktéž vrátit ale bude se učtovat poplatek, který je v průměru 5% ( rozmezí poplatku se může pohybovat však mezi 3-15% dle stavu zboží ).
3. Pokud se jedná o právnickou osobu ( nákup na firmu s IČ ), zboží lze vrátit do 14ti dnů s odečtem 15-20% od ceny zboží ( dle OZ, PO nemá právo na vracení zboží ), pokud se nejedná o výměnu, kde je naše firma ochotná vyměnit zboží za dražší.