Vrácení zboží

Jak postupovat při reklamaci nebo vracení zboží ? 

1. Stáhněte Reklamační list.

2. Řádně vyplňte reklamační list. Pokud se reklamační list nevyplní, reklamace se nazařadí do evidence a tímpádem nezačne reklamační 30ti denní zákonní lhůta. 

3. Pokud se jedná o odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě, uveďte číslo účtu kam zašleme zpět finanční prostředky.

4. Ke zboží přibalte kopii daňového dokladu ( faktura ), který jste obdrželi při nákupu ( nebo emailem ) a doklad o odborné montáží.

5. Zboží řádně zabalte do kartonové krabice, které musí být pořádně vyztužené z každé strany pro zabranění posunu zboží v krabici. Za obsah zásilky, stejně tak jako za poškození zboží, pokud k tomu dojde v průběhu přepravy do našeho servisního střediska, společnost 2din.cz ( TORI wholesaler s.r.o. ) neručí a to z důvodu nemožnosti zkontrolování obsahu zásilky před odesláním resp. nedostatečného zabalení reklamovaného zboží a proto veškerou zoodpovědnost nese odesílatel zboží. Na vzniklou škodu během dopravy se záruka nevztahuje, pojistné udalosti zboží s přepravci naše společnost neřeší. Pokud se jedná o velmi viditelné poškození balíku při předání, zboží nepřebíráme.

6. Zašlete zboží na adresu 2din.cz, U Elektry 886/2e, Praha 198 00 - Hloubětín. Pokud zboží bude zasláno na jinou adresu ( např. sídlo společnosti které je uvedeno na faktuře ), zásilka nebude doručená a vrátí se zpět odesílateli!


Pokud se jedná o vracení zboží do 40ti dnů, musí být zboží v původním stavu bez poškození krabice ani samotného výrobku. Pokud se bude jednat o použité zboží, lze zboží taktéž vrátit ale bude se učtovat poplatek, který je v průměru 5% ( rozmezí poplatku se může pohybovat však mezi 3-15% dle stavu zboží ).
Pokud jste právnicka osoba, tak lze zboží vrátit do 14ti dnů s odečten 15-20% od ceny zboží ( dle OZ, PO nemá právo na vracení zboží ), pokud se nejedná o výměnu, kde je naše firma ochotná vyměnit zboží za dražší.