Vážení zákazníci, statní svátky 1.05. a 8.05. máme ZAVŘENO! Děkujeme za pochopení. =)

Gliptone Liquid Leather GT10 Vinyl Cleaner 500 ml čistič vinylových povrchů

Kód: GT10500
389 Kč / ks 321 Kč bez DPH
Obvykle skladem do 48hod
Můžeme doručit do:
7.5.2024
Možnosti doručení

Čistič vinylových a plastových částí, 500 ml

Detailní informace

Naše služby

Detailní popis produktu

Gliptone Liquid Leather GT10 Vinyl Cleaner 500 ml. Maximálně účinný čistič vinylu a plastových částí auta. 

GT10 Vinyl Cleaner jednoduše udržuje povrchy jako nové. Skvělý přípravek pro přípravu povrchu před následným přebarvením.  GT10 Vinyl Cleaner navíc bezpečně a účinně odstraňuje silikonové zbytky přípravků. Balení obsahuje 500 ml.

Jak na to:

  • Naneste přímo na povrch a stírejte nečistoty mikrovláknovou utěrkou.
  • Pokud je povrchy znečištěn více, před setřením pomocí mikrovláknové utěrky jej přejeďte jemným kartáčkem. 
  • Pokud jste v minulosti použili agresivní silikonový přípravek, vyčistěte povrch pomocí GT24 Silicone & Resin Remover Solvent 250 ml. 
  •   V místě kde jsou švy, přípravek pečlivě vytřete. 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Gliptone Europe

Výrobky Gliptone Liquid Leather spadají do portfolia firmy Gliptone, která vznikla už v roce 1947 v americkém New Yorku. Stejně jako většina dnešních velikánů světa detailingu měla skromné začátky – své produkty vyráběla malosériově a navíc je nikdy nepropagovala, takže se povědomí o značce šířilo pouze mezi v té době nepříliš početnou skupinou nadšenců do autokosmetiky.

Když však odvádíte svou práci kvalitně, růstu se nevyhnete, a tak v roce 1968 firma představila první generaci svého vosku s názvem Carnauba Car Paste Wax. K dalším důležitým milníkům společnosti Gliptone se řadí uvedení na trh první řady Metal Polish,  zahájení výhradní spolupráce s muzeem vozů Chevrolet Corvette nebo třeba sponzorských aktivit v oblasti motorsportu. Dnes již firma platí za špičku ve svém oboru. Její výrobky jsou odzkoušené několika generacemi nejen Američanů, ale nyní už i detailerů z celého světa. Důkazem důrazu na kvalitu zde budiž motto firmy: „Když jednou vyzkoušíš, budeš používat už navždy.“