Zesilovač Alpine R-A75M

Kód: R-A75M
ZDARMAZDARMA
R A75M 3
9 990 Kč / ks 8 256 Kč bez DPH
Na dotaz
Možnosti doručení

1-kanálový zesilovač Alpine, 1 x 750 na 4 Ω / 1 x 500 W RMS na 2 Ω, třída D

Detailní informace

Naše služby

Detailní popis produktu

Technické vlastnosti

Počet kanálů zesilovače : Monoblok
Max. výkon na 4Ω: 1500 W
RMS výkon na 4Ω : 1 x 750 W
RMS výkon na 2Ω : 1 x 500 W
Dolní pásmová propust (LPF) : 50 - 400 Hz (-24dB / oct)
Frekvenční rozsah : 10 - 400 Hz
Energetická třída zesilovače : D
Odstup signál/šum (S/N ratio) : > 105 dB
Vstupní citlivost : 0,1-4,0 V
Rozměry : 273 x 51 x 20 mm
Hmotnost : 3,2 kg
Dálkové ovládání součástí balení :Některé modely zesilovačů mají v balení i kabelové dálkové ovladače, které se na jedné straně zapojují do zesilovače a na straně druhé máte potenciometr, který si můžete libovolně umístit do kabiny. Obvyklé místo, kam se dálkový ovladač umísťuje, je prostor pod volantem. Výhodou je regulace výkonu, potažmo hlasitosti, v závislosti na podmínkách jízdy a rozpoložení posádky v autě. : Ne (volitelné RUX-KNOB2)
Značka / výrobce : Alpine - webové stránky

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

387-3876300_alpine-logo-alpine-car-audio.png

 

Veleznámá japonská značka založená již v roce 1967 v Tokiu, lídr v segmentu car audio komponentů. Alpine je považován za předního výrobce car-hifi i car video – jeho výrobky pravidelně vítězí v nejrůznějších spotřebitelských testech. Kvalitu Alpine dokazuje skutečnost, že v rámci běžných soutěží o nejlépe ozvučený vůz (ať už v Evropě, Americe nebo Japonsku) 7 z 10 soutěžících používá právě komponenty značky Alpine.

V portfolio najdete reproduktory, autorádia, zesilovače nebo subwoofery, ale také nejrůznější příslušenství a instalační sady. Vynikající kvalita těchto zařízení zaujala i automobilky – již po mnoho let je Alpine předním dodavatelem AV zařízení pro Hondu, BMW, Mercedes nebo Jaguar. Kromě kvality zaujme Alpine zákazníka i četnými inovacemi a důrazem na detail, stejně jako celkovým designem svých produktů.